woensdag 19 januari 2011

day four/five/six

Hellooo,
Sorry, echt ik heb 3 dagen niet gepost maar ik heb proefwerkweek en ik moet heel veel leren and stuff. Maargoed, ik doe nu lekker 3 dagen in 1.

DAY FOUR; SCHOOL

Oke, nou ik zit dus op havo 2. En toen ik mijn cito haalde had ik 537, echt slecht. Maargoed, een vriendin van me had hetzelfde en zij mocht naar vwo. En ik dus niet, en dat vond ik toen echt oneerlijk! Maar nu ben ik wel blij met havo. Al denk ik soms dat m'n ouders het toch leuker vonden als ik op vwo zat, maar het is niet anders. Oke, mijn sléchtste vak is echt wiskunde. Man, ik bak er éeeecht niks van. Ik haalde in 2 jaar 1 voldoende, en die was niet eens zo hoog namelijk een 6.5 :S Mijn beste van is Engels. Ik vind het echt heel leuk, en ik wil misschien later Engels lesgeven op de middelbare school. En, omg ik wil echt zó graag een x naar Londen. En neeeeeeuuj dat komt eeeecht niet omdat ik dan misschien Rupert Grint tegen het lijf loop hoor ;)

DAY FIVE; YOUR WEIRDEST DREAM

Mijn raarste droom... Mmm, nou ik heb er wel eentje die ik me nog herinner. Maar die is echt... raar. Het was op de basisschool, en we moesten gymen en ik weet niet precies meer maar we moesten iets van een raar spel doen, omdat de juf bezeten was door iets en als we dat spel wonnen konden we de magische playstation afsluiten en dan zou alles weer normaal worden... Maar ik werd op een gegeve moment wakker, dus ik weet niet hoe die droom nou afloopt :/

DAY SIX; NAIL ART

Nou, als ik ga nagellakken ziet het er dom uit dus ik doe meestal maar gewoon een basic kleurtje. Nu heb ik zwart, en ik was bang dat het té goth was, maar het is best leuk :)


Maargoed, ik heb een paar leuke filmpjes gevonden met mooie nail-art:


http://www.youtube.com/watch?v=r6j2q6Terc8  < Super Mario Bros
http://www.youtube.com/watch?v=C7HBC0uoP50&feature=related < 3D Roze Bloemetjes
http://www.youtube.com/watch?v=d-txARhhC04&feature=related < beach theme.


xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten