donderdag 27 januari 2011

day ten.

Hej.

Ik ga weer 10 nieuwe onderwerpen neerzetten;
1. een pasgeboren baby
2. je broers/zussen
3. make up
4. iemand die je mist
5. je eerste grote liefde
6. baantjes/geld
7. schoenen, schoenen, schoenen
8. je favo winkel
9. iets dat je irriteert
10. je dag
________________________________________________________

Een pasgeboren baby
Nou, op het moment is er niemand geboren, maar mijn tante is op het moment wel zwanger dus dat is dan weer wel leuk! Ze is op 18 Juli uitgerekend en ik heb er echt zin in. Ik hoop zó dat het een meisje is, want ik heb al een neefje, en een broertje en altijd als we ergens heen gaan ben ik het énige meisje :( Maarja. Ik denk wel dat ik het heel leuk ga vinden als ik zo'n lief baby neefje/nichtje krijg, als het maar gezond is hè? :3

xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten