donderdag 20 januari 2011

day nine; music and tv / outfit

Hi peeps,
Okay, ik hou echt héél veel van muziek, ik denk echt niet dat ik zonder muziek zou kunnen leven. Ik was dus fan van Justin Bieber, maargoed. Ik vind heel veel mensen heel goed, Bruno Mars, Lady Gaga, Rihanna maar het zijn niet persé die personen. Ik hoor ook gewoon wel eens een liedje en dan denk ik hé, die is leuk. Bijvoorbeeld toen met Train - Soul Sister, die vond ik zó leuk. En Fireflies van Owl City. Maar ze zijn al wel beetje oud. Op dit moment vind ik Grenade van Bruno Mars heel leuk, en Who's That Chick, van David Guetta ft Rihanna.  The Time (Dirty Bit) van de Black Eyed Peas vind ik ook wel leuk :D

Mmm, tv. Ik ben echt sowiezo een Gleek! I looooove Glee, en daarna kijk ik altijd Modern Family. Echt leuk en het komt meteen na elkaar. Verder heb ik niet echt iets speciaals, en ik neem aan dat ik niet de enige ben die soms naar Nickelodeon kijkt :'D

Outfit van vandaag:


 Jasje: New Yorker €30
 Shirt: H&M € 15
 Broek: Only €20
 Sokken: Geen idee haha?
 Oorbellen (als je ze kan zien): H&M €3,95

xxx

1 opmerking: