zaterdag 15 januari 2011

day two - your parents

Heeeeeello,
Oke mijn ouders dus. Hm, eigenlijk niet zo bijzonder. Ze zijn gelukkig nog bij elkaar enzo. Mijn moeder is 42 en heet Fina en mijn vader is 41 en heet Simon. M'n moeder komt uit Spanje, dus mijn oma, en oom & tante en derest zijn ook allemaal Spaans. Dus dat betekend dat ik een halfbloedje ben (: Maargoed, ik dwaal af. Mijn moeder is echt een lachebekje, als ze al de kans krijgt loopt ze rond met een big-smile. Mijn vader is echt heel anders, hij is saai en leest boeken van 1000000000000 bladzijdes. Oke sorry pap, maar echt, lách eens iets vaker (: Ik heb echt wel eens ruzie met ze hoor. Maar dat is meestal omdat... Laatmaar, ik ga je er niet mee vervelen. Maar uiteindelijk moet je wel van ze houden hè?

Ik post straks even een foto van mn outfit, ik kom net uit bed namelijk en ik heb geen zin om me nu aan te gaan kleden :P

xxx

1 opmerking:

  1. Klinkt gezellig (:
    Ik kan niet wachten op de outfit post.

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen